RCA start 2018 met winst 4 PR-pitches
RCA heeft 2018 sterk ingezet. Zo kon het communicatiebureau de Olmense Zoo, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM), HR-dienstengroep ADMB en internationale risico-specialist Marsh & Mercer overtuigen van zijn PR-expertises.
VLAM koos RCA na een uitgebreide aanbesteding, om de perscommunicatie-strategie uit te tekenen om zuivelproducten weer aantrekkelijk te maken. Zowel nationaal als internationaal.
Ook de Olmense Zoo rekent op RCA om mee te schrijven aan het nieuwe hoofdstuk van de dierentuin, via proactieve corporate en consumer-PR.
RCA zal verder de internationale groep Marsh & Mercer adviseren in corporate communicatie rondom risicomanagement. Last but not least zal het bureau de hele perscommunicatie voor ADMB in goede banen leiden.
Met deze sterke start, zet RCA de puike prestaties van vorig jaar verder. Toen mocht het bureau verschillende multinationals verwelkomen.
Zo kozen Herbalife en Henkel voor RCA voor alle corporate PR in de Benelux.
En ook Coca-Cola besliste om opnieuw voor 5 jaar al zijn corporate en consumer PR aan RCA toe te vertrouwen.
“We zijn enorm trots dat zulke internationale en gerenommeerde bedrijven voor ons (blijven) kiezen en in ons vertrouwen”, zegt partner en hoofd van de PR-afdeling Bruno Leyssens. “Vooral ons uitgekiend advies, strategisch onderbouwd én gekoppeld aan een creatieve uitwerking wordt geapprecieerd”.