RCA speelt kat Natalia kwijt

RCA speelt kat Natalia kwijt

Het is al even geleden dat we massaal sakkerden op die GDPR-wetgeving, en vanaf 1 mei is het weer van dattum: dan zijn de gegevens van je gechipte kat en/of hond niet meer zichtbaar bij het scannen van de chip (als men je viervoeter bijvoorbeeld terugvindt na een escapade), tenzij je als baasje je toestemming geeft om deze gegevens vrij te geven.

Om de aandacht hierop te vestigen, ontwikkelde RCA voor Departement Omgeving van de Vlaamse overheid de online campagne Check je chip (Facebook, Instagram, Youtube, programmatic).

Bekende dierenliefhebbers Natalia én Karl Vannieuwkerke deden kwispelend mee en brachten hun talrijke volgers een onwaarschijnlijk verhaal over hoe zij ooit hun huisdier kwijt geraakt zijn én teruggevonden hebben. Of toch niet?

RCA ontwikkelde ook het communicatiepakket waarmee intermediairen zoals dierenartsen, dierenopvangcentra, ... deze boodschap mee kunnen uitdragen.

Check hier de video's:

 

Voor meer informatie
RCA I Wenche Janssens I account manager I [email protected] I 0477 94 95 90
​RCA I Tom Van den Bergh I CEO I [email protected] I 0496 636 066

Over RCA

Bringing bright people together.  

Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy  samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen al wat nodig is, zolang het juist is.

RCA
Koningin Astridlaan 38
3500 Hasselt