RCA klist oplichters

Elke dag zijn veel (te veel) Belgen het slachtoffer van online fraudeurs. Van phishing over smishing tot catfishing: oplichters worden alsmaar inventiever. Samen met FOD Economie bedacht RCA een uitgebreide preventiecampagne, met als kernidee: trap niet in de val. De campagne moet een reflex aankweken om, bij het kleinste reukje, telkens de afzender of boodschap te controleren. De campagne geeft een resem tips hoe je fraude kan voorkomen.

Grafisch geeft dat een zeer onderscheidende en atypische stijl. En atypisch, dat kunnen we ook zeggen van de radiospots: hiervoor haalden we Safi (van Safi&Spreej) en Youssef Reziki voor de micro, wat een knap staaltje poetry slam opleverde. De campagne kom je tegen op sociale media, radio en de frisse site trapnietindeval.be.

Voor meer informatie:
RCA - Wenche Janssens - wenche@rca.be – 0477 94 95 90

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over RCA PR

Bringing bright people together.  

Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy  samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen al wat nodig is, zolang het juist is.

Neem contact op met

Koningin Astridlaan 38 3500 Hasselt

+32 11 590 590

rcapr@rcapr.be

www.rcapr.be