RCA en Vanden Borre spelen de ultieme thuismatch
Het EK is niet alleen de hoogmis voor frisdrankrelletjes, klimaatactivisten en (uiteraard) voetbal, maar ook voor Vanden Borre. Goed wetende dat we niet en masse op stadspleinen voor grote tv-schermen konden samentroepen, bedachten RCA en Vanden Borre De Ultieme Thuismatch. Letterlijk, want dankzij Vanden Borre beleef je dit EK thuis, maar dan zoals het écht hoort. Je pas gekochte tv wordt de dag zelf al geleverd en aangesloten. Een tv- en radiospot trapten deze campagne af. De Ultieme Thuismatch kreeg ook een vervolg via een uniek Facebook-live-event, waarin je énkel tijdens de rust van alle matchen van de Duivels aan de wedstrijd kan deelnemen. Te winnen: een gigantische tv. Ex-international Thomas Buffel is de gastheer en stelt live de wedstrijdvragen, die je enkel kan beantwoorden als je nauwlettend de eerste helft (op je nieuwe tv) volgt.
“Weer een knap staaltje geïntegreerde creatie, van onze creatieven, samen met de newsroom. Van tv- en radiospot, over online campagne tot de influencermarketing: één traject, één team. Scoren”, besluit creatief directeur Bart Klerckx. De eerste Ultieme Thuismatch-quiz was alleszins een voltreffer. Wie wil: afspraak op de Facebookpagina van Vanden Borre, tijdens de rust van de matchen van de Belgen.
Voor meer informatie
RCA I Wenche Janssens I account manager I wenche@rca.be I 0477 94 95 90
RCA I Tom Van den Bergh I CEO I tom@rca.be I 0496 636 066