Online apotheek Viata vraagt het aan RCA

Het persoonlijke advies van je apotheker is goud waard. En nu ook online. Dat is namelijk één van de grote meerwaardes van online apotheek Viata (100% Belgisch trouwens): je kan er steeds terecht voor advies van een échte apotheker. Hetzij via chat, hetzij via telefoon of per mail. 

Dat vormt de rode draad voor de nieuwe campagne die RCA voor Viata ontwikkelde: vraag het aan Viata. In alle privacy, zonder gêne. Een uitgebreide online en social media campagne fleurde menig grijze winterdag op. Centraal: kleurrijke en speelse illustraties, wat absurde vragen, en het vertrouwen van een échte apotheek. Online. 

RCA stond eveneens in voor de rebranding van Viata en tekent samen met kersvers marketing directeur Alex Stergialis (ex-Hans Anders) de strategische en creatieve krijtlijnen uit van dit Belgisch succesverhaal. Gezondheid!

Story image

Bringing bright people together.
Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen al wat nodig is, zolang het juist is.

Voor meer info:
RCA - Micha Appermans -Client service director - micha.appermans@rca.be - 011 590 590

Over RCA

Bringing bright people together.  

Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy  samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen al wat nodig is, zolang het juist is.

RCA
Koningin Astridlaan 38
3500 Hasselt