Nieuw speelkameraadje voor RCA PR: DreamLand
RCA PR verwelkomt DreamLand als nieuwe klant. Het bureau tekent zowel voor de corporate communicatie als voor het lifestyleluik van het merk dat zijn nieuwe naam, logo en mascotte op 13 september feestelijk onthulde in het Nederlandse Zaandam. Voor de corporate communicatie focuste RCA PR op het uitrollen van de nieuwe strategie en ambities van DreamLand, met CEO Koen Nolmans als gezicht in de Nederlandse, Vlaamse en Waalse pers.

Het lifestyleteam van RCA PR bracht daarnaast ruim 120 Belgische en Nederlandse influencers en journalisten samen op het lanceringsevent, zodat de nieuwe merkidentiteit meteen breed ingang vond bij een jong en trendgevoelig publiek. Met optredens van K3, iconische kinderfiguren en een exclusieve pop-upstore gaf DreamLand niet alleen journalisten, maar ook het grote publiek een voorsmaakje van de toekomst van de speelgoedketen. Voor de Nederlandse markt verzorgden we de pers- en influencercommunicatie in samenwerking met onze Nederlandse PR-partner Hibou.
Voor meer informatie:
Bruno Leyssens I partner & director RCA PR I bruno@rcapr.be I 0473 695 105
Evelien Olaerts I senior consultant RCA PR I evelien.olaerts@rcapr.be I 0496 15 18 30