RCA zet Whirlpool in de verf

Whirlpool steunt nu al enkele jaren Think Pink in hun strijd tegen borstkanker. Maar dit jaar wilden ze hun steunactie naar the next level tillen. Daarvoor deden ze beroep op RCA. Het resultaat? Acht unieke wasmachines die online geveild zullen worden.De opbrengst gaat integraal naar Think Pink.

We horen het je al vragen: “Hoezo, ‘unieke’ wasmachines?” In opdracht van RCA haalde Gents street artist Kitsune Jolene al haar roze spuitbussen boven om de wasmachines te beschilderen met een vrouwelijk design. Zo werd het belangrijke werk van Think Pink letterlijk in de verf gezet.

De actie kreeg de naam ‘Think Fresh. Support Pink.’ en loopt nog tot maandag 30 november. Zelf een bod plaatsen? Surf dan naar www.thinkfreshsupportpink.be.

Voor meer informatie:
RCA - Wenche Janssens - account manager - wenche@rca.be - 0477 94 95 90
RCA - Tom Van den Bergh - CEO - tom@rca.be - 0496 636 066

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over RCA PR

Bringing bright people together.  

Wij zijn geen consultants of reclamebureau pur sang. We zijn beide. Een communicatiebureau waar agency en consultancy  samenkomen en elkaar versterken. Dat is de essentie van hoe we werken en wie we zijn. En wij, dat zijn meer dan 80 specialisten en een pak services: branding, advertising, social media, overheidscommunicatie, PR, online design, digital marketing, enzovoort. We doen al wat nodig is, zolang het juist is.

Neem contact op met

Koningin Astridlaan 38 3500 Hasselt

+32 11 590 590

rcapr@rcapr.be

www.rcapr.be