Communicatiebureau RCA wint bronzen BOA-award
'AppelSintjes', een campagne voor BelOrta
Op 15 november vond de 32ste editie van de Best of Activation Awards plaats in Antwerp Expo. Zoals de naam het al aangeeft, worden hiermee de campagnes bekroond, die hun doelgroep het beste wisten te ‘activeren’ (en zou dat niet steeds de doelstelling van élke reclamecampagne moeten zijn?). Een jury van 22 creative directors (waaronder ook creative director Bart Klerckx van RCA) en 12 adverteerders deelde de lakens én awards uit en bekroonde hiermee ook de campagne ‘AppelSintjes’ van het Hasseltse bureau RCA. RCA ontving op deze gala-avond een bronzen BOA.
Ze wonnen deze award voor ‘AppelSintjes’, een campagne voor BelOrta, waarmee de Sint zelf lokale appels aanprijst. Samen met BelOrta en RCA verrast Sinterklaas ons ook dit jaar met AppelSintjes, heerlijke in België geteelde appels. AppelSintjes zijn een smakelijk en ecologisch alternatief voor de traditionele oranje vruchten die de Sint normaal per boot vervoert.
RCA stond in voor de volledige campagne: van strategie en concept tot executie en PR. Teaservideo's, productvideo's, social content, verpakkingsmateriaal, een samplingactie en een wedstrijd gaven de hele campagne een stevige boost.
Je kan de AppelSintjes nu al in je schoentje vinden. Of in een winkel in je buurt natuurlijk.
Voor meer informatie
Wenche Janssens⎜Accountmanager⎜wenche.janssens@rca.be⎜+32 477 94 95 90